COEHandel is er voor bedrijven en organisaties die woningen duurzamer maken!

In COEHandel kan op kantoor werk worden gepland en opgevolgd. Ook kunnen organisaties campagnes maken en het te maken werk aan locale installatiebureaus doorgeven om op te volgen. Vaklieden kunnen met een applicatie voor een mobiele telefoon situatie foto's maken, snel naar het adres navigeren of de klant bellen. 

COEHandel maakt de communicatie met particulieren doelmatiger en eenvoudiger.

 
 

Campagne module

Het plannen en uitvoeren van groene campagnes

Er zijn campagnes in overvloed die er op gericht zijn om mensen te laten verduurzamen. Deze worden georganiseerd door overheden, verenigingen en bedrijven en heel vaak leiden die tot een ingreep in de woning; werk! En dat werk moet meestal door gespecialiseerde (installatie) bedrijven gemaakt worden. COEHandel maakt het plannen en opvolgen van de groene campagnes eenvoudig maar zorgt er ook voor dat een deskundig installatie bedrijf en de bewoner met elkaar in contact worden gebracht. Want we willen natuurlijk allemaal dat de campagnes succesvol zijn.


Planboard

Het plannen en uitvoeren van installatie werk

Bij COEHandel draait het in deze module om wat wij tickets noemen en waarmee de planning en uitvoer van het installatiewerk kan worden opgevolgd. Een installateur kan het planboard naar eigen eigen inzicht inrichten maar er zijn ook standaard "templates” beschikbaar die zijn gemaakt op basis van de werkwijze van collega’s. Deze module heeft veel extras zoals een mobiele toepassing waardoor er foto's aan de tickets kunnen worden gekoppeld, de integratie met navigatie toepassingen om snel op het adres van de klant aan te kunnen komen en de mogelijkheid om vanuit de ticket meteen de klant te kunnen bellen. Ook kunnen er allerlei documenten, tekeningen e.d. aan de tickets worden gekoppeld waardoor een installateur altijd alle relevante informatie bij de hand heeft. 


Klanten beheer

Communicatie ten behoeve van de dienstverlening aan particulieren

Tijdens de campagnes en/of uitvoering van het werk worden diverse gegevens en de communicatie met de particulieren vastgelegd. Berichten kunnen automatisch worden verzonden waardoor het voor particulieren ook duidelijk is wat de status van hun aanvraag of werk is. Nadat de klus geklaard is kan het functioneren van de installaties zoals zonnepanelen, warmtepompen e.d. in de gaten worden gehouden zodat er snel kan worden ingegrepen als er iets mis is. Soms zeggen wij “dat het werk eigenlijk echt begint als de installatie geplaatst is”. 


Kijk voor meer informatie over COEHandel bij vragen en antwoorden