De COE app

Binnen COE ontwikkelen we een software platform. Ons doel is door lokale installateurs, belangenverengingen en particulieren met behulp van software samen te brengen, een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de verbetering van de leefbaarheid in onze wijken.

COE faciliteert door middel van digitale ondersteuning duurzame campagnes waarbij geïnteresseerde worden gekoppeld aan een installateur. Door de collectieve aanpak kan er tegen scherpen tarieven gewerkt worden waarbij betrouwbare partners het werk komen uitvoeren.

COE koppelt potentiële klanten aan installateurs per regio.

De COE app volgt een geïnteresseerde Greenchoice klant, de zogenaamde “klantreis”. Van een lead naar het schouwen van offerte tot opdracht.

De COE app geeft aan wanneer klanten van Greenchoice in uw regio daadwerkelijk interesse hebben in een warmtepomp. Met slechts één druk op de knop kunt u de opdracht accepteren of weigeren.

 

Welke fasen kennen wij?

De COE app werkt met de volgende fases;

Accepteren, Maak offerte, Uit te voeren (plaatsen) en Voltooien (gemaakt)

 

1. ACCEPTEREN

De COE app geeft aan wanneer klanten van Greenchoice in uw regio interesse hebben in een warmtepomp. U kunt dit aanbod accepteren of weigeren.

2. OFFERTE

Klanten kunnen vooraf zelf foto’s toevoegen waardoor u de situatie makkelijker kan inschatten, vervolgens stelt u de offerte op waarna er een akkoord gesloten kan worden.

3. UITVOEREN

Nadat de overeenkomst is gesloten kunt u de warmtepomp bij de klant installeren.

4. VOLTOOIEN

Dankzij het gebruiksgemak van COE staat u nooit voor onverwachte omstandigheden. Tot slot neemt COE contact op met de klant voor eventuele nazorg.

 

Gedurende de campagne laat u COE weten in welke fase van het project u zich bevindt. Per individuele klant kunt u van fase verwisselen. COE houd zo bij hoeveel Elga warmtepompen er succesvol zijn geïnstalleerd en waar er mogelijk ruimte tot verbetering is.